2016. július 8., péntek

Új blog ötletek

Hello! Mielőtt megijedtek, nem, nem fogom félbe hagyni a Lots of love from the hell-t. Van még belőle kb.  1-2 rész, de addig is kérlek döntsétek el, hogy melyik blog-ötlet tetszene nektek. Kommentben írjátok meg kérlek. Ja! És a történet Wattpadon is fönt van ott is lehet kommentálni melyiket olvasnatok szívesen.




1.Hybrids in me(mpreg, hibrid, zarry)
Mi lesz, ha egy ember és egy macska hibrid védekezés nélkül kefél?
-Ezek kibaszottul dorombolnak a hasamban!

2.Nobody can love me(larry, pain, not happy end)
-Szeretsz?
-Harry... Én nem vagyok meleg.

3.Homless(zarry or larry, kid, love)
-Szervusz picurkám... Hogy hívnak? Hol vannak a szüleid? - összébb húzta magát a pici lány és próbálta magára rángatni a koszos, szakadt rongyocskáját. Teljesen egyértelmű volt, hogy se szülei, otthona nincsen.
Félénken felnézett rám hatalmas őzike szemeiben félelmet láttam. Pedig tőlem aztán nem kell félnie.
-D-dory...anyukám azt mondta itt várják. - mondta szégyenlősen. Össze szorult a szívem minden szavánál. Felé nyújtottam a kezem, kissé elhúzolódott, de a faltól nem tudott el ugrani ezért hozzá tudtam érinteni a kezemet hideg, csontos arcához.
-És anyukád mikor mondta ezt? Mennyi ideje vagy itt? - nagyon aranyos volt ahogy elkezde számolni az ujjain a napokat. 3 ujját felém mutatta és ezt mondta :- 3 éve.

4.Fat, defect and... Gay(anorexia, zarry, fogyatékos, pain)
Megmarkoltam a zsírt magamon miközben folytak a könnyeim. Én sosem leszek vékony - gondoltam magamban. Bele nézetem könnyes szemeimbe a tükörben, majd bicegtem egyet előre. Nem. Nem léptem. Én olyat nem tudok.

9 megjegyzés:

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *