2016. március 6., vasárnap

21.rész


Nagyon el szomorodtam amiért nem érkeztek kommentek, mivel ha nincs kinek írják akkor nem is fogok. A kérdezz-felelek még mindig érvényben van mivel csak egy levél érkezett.
Kérlek adjatok élet jelet mert így nem fog működni....
:( H







Gyomor rúgás. Puffanások, tompa hangú földre esés, Harry kiállítása, egy kés, vér sok vér...

Uhh, baszki, hol vagyok? Dohos szag van és hideg, kurva hideg. Hol faszban vagyok?  Olyan hideg van hogy az ujjaim elgémberedtek, a fülem pedig fáj az elfagyás miatt, de mégiscsak van egy kis hőforrás a kegyetlen hidegben és sötétben, ez pedig egy test ami rajtam van. Olyan ismerős az illata. Valami meleg folyik végig az arcomon de nem tudom be azonosítani hogy mi az.
Megpróbálok meg mozdulni de amint modulok egyet bele nyilal a fájdalom az alhasamba. Felnyögök a hirtelen jött érzésre. Végig szalad a gerincemen majd a mellkasomban állapodik meg. Zihálva nyújtom ki a karomat jobbra de bele ütközik valami keménybe, kicsit még taszigálom de nem mozdul. Hol vagyok? Alig kapok levegőt, ezért elfordítom a fejem, de nem lesz jobb.
A szemem kezd hozzá szokni a sötéthez és valamennyire ki tudom venni a körülöttem lévő tárgyakat. Egy nagyon szűk helyen vagyok.... vagyunk. Valaki fekszik rajtam. Megemelem a fejem hogy jobban lássam ki az. Ó Istenem! Harry.
Az arcát alig lehet kívenni de nem a sötét miatt hanem a sok vértől ami az arcát borítja. Atya Isten! Mi történt vele? De lélegzik... Tehát nem lehet olyan nagy baj. A feje le esik az enyém mellé a mozgolódásom miatt. Meleg lehelete picit fölmelegiti az arcomat a hidegben. Ó, kicsim! Nagyon - nagyon remélem hogy az nem az ő vére. Legyen inkább az enyém csak neki ne legyen baja.
Pillanatokon belül olyan görcsös érzés támad a hasamban mint még soha. Az az mégis.... Oh! Csak. Ezt. Ne. Istenem miért? Miért teszed ezt velem? Nem kínlódtam még eleget?
Zihálva kapkodom a levegőt és nem csak a kínzó érzéstől amit az alhasamban érzek hanem a rémülettől is. Egy picit enyhül a kín, felsohajtok a megkönnyebbüléstől de nem tart sokáig ez az állapot mert egy másodperc múlva már újra ordítok a fájdalomtól. Az ujj onnan jött hullám jobban fáj mint az eddigiek. És ekkor olyan dolog történik ami csak még jobban okot ad a félelemre. Meleg vér kezd el szivárogni a lábaim közül...

***

-Jó reggelt Cicuskám!-föl nyitom a szememet a hangra amit a szőke elrablonkhoz tudok azonosítani. Pontosabban Karl. Volt oly szíves bemutatkozni az utóbbi 6 napban amit egy szűk és dohos pincében töltöttem a még mindig eszméletlen Harry vel. Kétszer föl kelt de vissza is aludt... ájult.
Karl a hat nap alatt most jött le másodszor és ugyan olyan beszivott fejet vágott mint mindig. A képébe szerettem volna köpni. A szeme közé. Igen oda.
Ugyan abban a ruhában voltam mint ami amiben ide hoztak. Tehát a vér áztatta csőfarmerom csak még jobban emlékeztetett arra hogy valami nagyon nincs rendben.
Föl néztem a szőke faszra aki vigyorgott mint hülye gyerek. Minek örül ennyire?
-Látom ébren vagy.
-Látom nem vagy vak. Csak tükröd nincs mert a hajad úgy néz ki mint egy fészek. - szúrtam oda neki. Erre csak ó-zni kezdett és a szívére szorította a kezét.
-Nahát! Mily megtiszteltetés! Harry is fel kell. - oda néztem és láttam hogy tényleg föl emelte a fejét az ölemből.
-Ne aggódj, nem kell sokáig itt a földön aludj hamarosan aludhatsz Louis hullájan.
-Te rohadék! - ordította és rá rontott Karl ra, akinek a csicskái azonnal léptek és hátra lökték és így rám esett. Mindketten fel nyögtünk. Én a súlyától ő pedig az ütéstől amit kapott az egyik izomagytól.
Le mászott rólam és le törölte az orrából folyó vért .
-Sajnálom... - mondta nekem zavarodottan. Látszott hogy nem igazán van még képben. Csak most kezdtem el felfogni amit mondott. Meg akar ölni....? Harry-re néztem ijedten aki gyilkos tekintettel méregette a szöszit.
-Egy ujjal ne menj hozzá érni! - ordította majd az előzőből nem tanulva újra rá rontott. És most is ugyan azzal a sikerrel esett vissza a földre mint legutóbb.
-Csak figyelj! Add a kést Oliver.

13 megjegyzés:

  1. Szerintem egy kicsit el kellene gondolkoznod ezen az egészen. Mert nekem nagyon az jön le, hogy te csak a kommentekért írod, az pedig már régen rossz felfogás! Én átérzem, hogy milyen érzés ha valaki nem kap kommentet, mert én úgy alapjáraton egyet sem kapok, de ennek ellenére már 80 valamennyi bejegyzés van a blogomom. Ezzel most azt akarom, mondani, hogy ne a komikért csináld. Az már úgy alapból elveszi az ember kedvét a komizástól (legalábbis az enyémet biztos), hogy minden bejegyzés elején: "Komizzatok, vagy nem folytatom!" jellegű kis megjegyzések vannak. A másik dolog ami szintén nagyon rossz felfogás, az a '7 komment után jön rész' dolog. Soha nem értettem, hogy ez miért jó... Valóban jó érzés visszajelzést kapni, de ez a behatárolás a világ legnagyobb hülyesége! Ha mondjuk van 6 ember aki imádja a blogod, de egy 7. komi nem érkezik, akkor várhatják a részeket hiába... Szerintem részben ezért is nem kapsz olyan sok komit mint az elején. Talán változtatni kellene a dolgokon és akkor kapnál visszajelzést! Nem fogok nyalizni megmondom őszintén; Ha ezután is marad a 7 komi faszság akkor én többet nem komizok, és talán még le is iratkozok!
    Nem mondom, hogy nem akartalak megbántani, mert azzal úgysem megyek semmire ha ideírom... Vedd annak aminek akarod! Mert ez már nagyon kikívánkozott!
    xxSophia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nincs aki olvassa akkor nincs kinek írnom. És ha már írok nektek és örömet szerzek vele annyi a legkevesebb hogy írsz egy "tetszett" - et. Sehogy máshogy nem tudjátok a tudtomra adni hogy tetszik csak kommenel. És ha nem tetszik hogy min 7 ember tisztel meg engem akkor a te bajod hogy nem olvasod el amit írok. Tudod, mi az hogy te elvarod hogy én írják hosszú és izgalmas részeket hogy ha te annyit nem teszel meg hogy nyomsz egy ":)"?

      Törlés
    2. Azt egy szóval se mondtam, hogy "feljárós és olvasó emberkék, nehogy merjetek kommentelni!!!" Nem. Nem ez volt a lényeg. Itt az volt a lényeg, hogy ha valaki szereti a sztoridat az könyörgés vagy fenyegetés nélkül is fog kommentelni...
      "Ha nincs ki olvassa nincs kinek írnom." Erre csak azt tudom mondani, hogy láttam már jó pár olyan blogot, ahol nem volt meg a részenkénti 2 komi sem, az író mégis bűszkén befejezte. És utána mikor rátaláltak páran a sztorijára, utána kezdett egyre több komit kapni.

      "7 ember tisztel téged."(?) Az tisztelet ha 'fenyegetsz'/'könyörögsz' a komikért, amiket """eddig""" """megkaptál"""? Szerintem nem, de te tudod!
      Nekem ezzel nem az a célom, hogy örökre szóló utálatot szítsak köztünk, de mindegy is...
      Ja és tudtommal soha nem vártam el, hogy a "hosszú és izgalmas" részeket...
      ((Ja és ajánlok egy helyesírás tanfolyamot (tényleg nem piszkálásból), mert elég sok a (főként) vessző hibád (most így a komiból ítélve)!
      xxSophia

      Törlés
  2. Látom nem éri meg veled vitatkozni. Úgy is a magad igazát fogod állítani. Már azzal hogy írtál egy ilyen "mérges" hangvételű levelet az is azt bizonyítja hogy nem éri meg veled vitázni. Éretlen dolog sértegetni. Nem hiszem hogy túl érett lennél. Ne haragudj nem bántani akarlak mert a te véleményed az a te véleményed.

    Ne haragudjatok amiért itt veszekszek vele csak nem értettem az indulatos viselkedésének az okát. Tényleg Bocsánat. Köszönöm hogy aki ír
    néha kommentet és annak is aki csendben figyel, csak néha rosszul esik hogy én az idomből szakítok és ti meg nem. Nagyon sokat kell tanulni és sokszor nem fér már bele az írás ezt éjjel írom őket (ezért vannak helyesírási hibák mert hajnalban nem nagyon van energiám átnézni).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor így "végül" csak annyit mondok, hogy csak annyi volt ennek az egésznek az oka, hogy sok olyan blogger aki mindig ezeket csinálja amiket fent említettem és már ki kellett adnom magamból...
      Nem akartalak sértegetni, de te tudod. Igen, csak a véleményemet mondtam el :/
      Tényleg mindenkitől bocsi aki látta ezt a "kis" procedúrát! El is takarodok, hogy ne legyen rám gond!
      Kedves :)H, remélem sikeres leszel a blogger életben és megkapod az összes komit amire vágysz! Nem tudom mire lehet menni ezzel a taktikával, amit te "játszol", de remélem eléred a célod! :)
      Remélem nem kell többet leállnod veszekedni egy ilyen hozzám hasonló éretlen emberrel...
      Sok sikert a továbbiakban!

      Ezeket pedig nyugodtan töröld (bár nem mintha az engedélyem kellene hozzá)!
      Sophia voltam, elmondtam a véleményem és el is takarodok, hogy mindenkinek jó legyen! :)

      Ebben a kommentben már semmi gúny vay bántás nincs! :) Kérlek kezeld úgy ha lehet! És sajnálom ha ezzel magamra haragítottalam, nem akartam. :/
      (Ha bármit akarsz mondani - legyen az 'bántó' vagy nem - keress fel e-mailben, kérle!) (sophiastylinson712@gmail.com)
      Nem akarom a kommentjeimmel tovább szennyezni a blogod!
      Mindenkinek további kellemes olvasást!
      xxSophia

      Törlés
  3. Figyelj! Én imádom a blogodat. Már régóta vártam az új részt. :-)
    Tudom, szar ha nincsenek komik. De ne keseregj, attól hogy az emberek lusták írni vagy pedig nem tudják mit írjanak, te attól még csak írd tovább. Én mindig itt leszek hogy olvassam.:-D De azért figyelhetnél a helyesírási hibákra.
    Várom a folytatást. <3

    VálaszTörlés
  4. szia, nagyon jó folytasd :DD

    VálaszTörlés
  5. szió, mikor lesz rész? imádom és már nagyon hiányzik! :*

    VálaszTörlés
  6. Én még mindig itt vagyok és várlak❤Siess:)

    VálaszTörlés
  7. Szia. Nagyon kérlek siess!! Nagyob imádom a blogod!!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én nem rég találtam csak rá a blogodra. Hogy világos legyen, konkrétan 2 óra alatt elolvastam az eddigieket. Most is.... görgetném tovább, erre semmi... próbálom megint, semmi. Csalódottan vettem észre, hogy MÁRCIUS óta nincs fent rész... pedig nekem, most, hogy rád találtam.... MUSZÁJ olvasnom.... Nem akarom abbahagyniiiii! Annyira tetszik ez a történet! Kéééérleeek fooolytaaaaaasd! :(((

    VálaszTörlés

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *