2016. február 13., szombat

16.rész

-Louis! Ébredj Szívem! Kész a reggeli! - bökdösött az orrával finoman Harry,mikozben apró puszika hintett az álmos szemeim alá.
Hihetetlen hogy ilyen korán föl tud kelni és reggelit csinálni és még csak nem is látszik rajta hogy fáradt lenne. Ki nyitottam a szemem és föl néztem a tökéletes vágású zöld íriszeibe.
El mosolyodok és nyomok egy puszit az ajkaira. Percekig csak nézzük egymást és én azon töprengek hogy,  jól döntöttem - e. Nem-e vagyok ismét túl naiv és nem fog össze törni megint Harry.
Ahogy az arcát nézem észre veszem hogy miközben mosolyog a gödröcskéi nem olyan melyek mint szoktak lenni. Föl nyúlok és meg simítom őket.
-Na gyere el hül a reggeli.
-Rendben. Csak fel öltözők.
-Ávcsplucs! Dzzzzssss!! -sikoltozik Darcy egy plüss tehénnel a nappali közepén ülve egy szőnyegen.
Harry szorosan mögöttem ül és halkan föl kuncog mikor Darcy felém nyújtotta húsos kis karjait. A kezembe veszem és el kezdek vele beszélni.
-Éhes vagy husika? Vagy csak tele a pelus? Hm? - érintem össze az orrunk.
-Hammmmmma! - kiáltja. Ez azt jelenti Darcy nyelven hogy éhes a drága. Le húztam a pólóm nyakát hogy hozzá férhessen a mellemhez. Mohón kapja be a bimbóm amit egy föl szisszenéssel díjazok. Amíg eszik Harry a fejét simogatja.
10 perc evés után be alszik a lányunk ezért föl viszem a szobájába és le rakom őt a mű ágyunkba.
-Ne oda tedd! - suttogta Harry és még csak  értetlenül nézek rá.
-Vidd a szobájába. Majd meg látod miért! - kacsint rám huncut mosollyal.
-Oké .... - mondom neki de a nadrágom már nagyon feszül.
Mikor vissza érek a hálóba Harry azonnal rám veti magát.
Egymás ajkaira tapadva lépdeltünk az ágy felé. Kezeim hátáról fenekére csúsztak, erősen belemarkolva, amitől belenyögött számba.
Kezeimmel felfedezőútra indultam, először csak ruháján keresztül, majd mikor felbátorodtam, benyúltam pólója alá, lágyan simogatva hasfalát. Beletúrt hajamba, mire egy jóleső sóhaj szalad ki számon. Harry gyengéden hátradöntött az ágyon, de nem szakadt el ajkaimtól. Keze elkalandozott mezítelen felsőtestemen. Libabőrös lettem, ahogy ujjbegyével végig simított a már felforrósodott testem minden szegletén. Hirtelen elvált ajkaimtól, majd minden eddigi munkálatát is abbahagyta. Nem értettem, mi történt, de testem hiányolta érintését, szinte ordított érte.
- Miért... hagytad... abba? - szuszogtam. Harry kipirult arccal komolyan nézett rám.
- Biztos akarod? A múltkori miatt.... - kérdezte lehajtott fejjel. Arcomra mosoly kúszott, szavai hallatán. Tarkójánál fogva visszahúztam magamra.
- Akarom Harry! - suttogtam szájába - Akarlak... - csókoltam meg, majd pólója szegélyét elkapva lerántottam róla, felfedve kidolgozott, tetkókkal díszített felsőtestét.
Valami nem stimmelt....mi ha  most mások lennének a tetkói. Na mindegy!
Ujjaimmal körülrajzoltam őket, mire Harry becsukott szemmel, szaporán emelkedő és süllyedő mellkassal élvezte tettem. - Tetszenek a tetkóid! - emelkedtem fel, könyökömre támaszkodva. Végigcsókoltam tetkóit, mire válaszul hajamba túrt. Halk sóhajokat hallatott, ahogy mellbimbóját bevettem számba. Furcsa érzés volt, mégis izgatott a dolog. Sose csináltam még ilyet fiúval, de gondoltam, hogy biztos szeretni fogja azt, amit én is szeretek az ágyban. Nyelvemmel körkörösen nyaltam bimbóját, néha kicsit ráharaptam, és megszívtam azt. Áttértem ajkaira, majd hajába túrva húztam magammal együtt vissza az ágyra. Fordítottam helyzetünkön, így én kerültem fölé. Tovább folytattam teste csókolgatását, és nyakához érve azonnal megtaláltam érzékeny pontját. Szívni kezdtem, mire nagyot nyögve belemarkolt hajamba. Halkan felkuncogtam.
- Mi... az? - lihegte fülembe.
- Semmi... csak, olyan aranyosan nyögsz. - csókoltam ajkaira.
- Ha ennyire tetszik, akkor válts ki belőlem még többet! - húzta mosolyra arcát, mire elkezdtem mozogni felette. Ágyékom az övének dörzsölődött, amitől kikészültem. Nadrágom egyre szűkebb lett, ahogy Harryié is. Nyögve tudatta velem, hogy tetszik neki, amit csinálok, így folytattam tovább ingerlését. Lehajoltam, mellkasától kezdve, egyre lejjebb haladtam nyelvemmel, nedves csíkot hagyva bőrén. Kikapcsoltam a nadrágja övét, majd lehúztam róla feszes farmerját. Elém tárult dudorodó alsója, amitől kicsit elbátortalanodtam. Nem tudtam milyen érzés lesz, hiszen csak magamat kényeztettem kézzel, senki mást. Mélyen beszívtam a levegőt és rámarkoltam a vékony anyagon keresztül. Felnyögött, mire erősebben kezdtem dörzsölni, ezzel egyre több nyögést kiváltva belőle. Harry kezemhez kapott, mikor már éreztem, hogy nagyon közel van ahhoz, hogy elmenjen. Feleszmélni se tudtam, olyan könnyedén, és gyorsan maga alá gyűrt. Lepetten néztem fel arcára. Ajkai szétnyíltak, ahogy levegőért kapkodott.
- Neked...akarok...jót! - lihegte, majd hirtelen lerántotta rólam a nadrágom, az alsómmal együtt. Zavarodottan felkuncogtam, ahogy egy szál semmiben feküdtem alatta. Megnyalva alsó ajkát mért végig, én pedig éreztem, hogy elpirulok. Lehajolt hozzám, lágy csókkal hintette ajkaim, miközben rámarkolt férfiasságomra. Felnyögtem a jóleső érzéstől, mely végig söpört testemen. Fel-le járatta kezét, egyre gyorsítva a tempón. Hátrahajtott fejjel nyöszörögtem alatta, a lepedőt markolva.
- Harry... - nyögtem. Elvette kezét, majd ajkamtól lefelé haladva, csókokkal hintette be felforrósodott testem, egészen  "V" vonalamig. Aztán megszűntek csókjai. Lenéztem, és megdöbbentem, mikor megláttam, hogy szájával férfiasságom felé közeledik. Körkörös mozdulatokkal kezdte nyalni makkom. Felnyögtem. Puha, nedves ajkaival kényeztette merev tagom, amitől elvesztettem eszem. Karjába markolva élveztem minden egyes tettét. Rá kellett jönnöm, hogy nagyon régóta nem élveztem még ennyire semmit. Egyre közeledtem a csúcs felé, ahogy teljesen bevett szájába. Eszméletlen volt, amit velem tett, az őrületbe kergetett vele.
- Harry... Állj... - szóltam lihegve, mire egy cuppanós hanggal elvált férfiasságomtól. - Többet akarok! - jelentetem ki, amitől még én magam is meglepődtem.
- Biztos vagy benne?Rég nem voltunk együtt ... nem lesz a legjobb...
- Akarom! - kaptam el karját, magamhoz húzva egy csókra.
- Rendben, de én leszek alul! - jelentette ki, amitől kicsit megkönnyebbültem, bár így is volt bennem félelem. Fordítottunk a felálláson, így ismételten én kerültem fölé.
- Óvszer, síkosító az éjjeli szekrény második fiókjában! - mutatott az említett tárgy felé. Nagyot sóhajtva kivettem a szükséges dolgokat. Lehúztam Harryről is az utolsó ruhadarabot, majd remegő kézzel próbáltam kicsomagolni a gumit, de nem sikerült.
- Nyugi Louis, nem először csinálod! - vette ki kezemből, aztán felhúzta rám.
Igaza volt. Néha én voltam a "fiú" , de ez nagyon ritkán történt meg.
Lába közé helyezkedtem, bekentem járatát, majd fölé hajoltam. - Csak lassan... - suttogta ajkaimra. Megcsókoltam, nyelvemmel övét masszíroztam, ezzel is elterelve figyelmét. Óvatosan belé hatoltam, mire fájdalmasan felnyögött, karjaimba kapaszkodva. Nem mozdultam, vártam, hogy megszokja méretem. Mikor bólintott egyet, beljebb löktem magam, mire belőle és belőlem is egy hatalmas nyögés szakadt fel. Eszméletlen érzés volt benne lenni. Ajkaira hajoltam, közben egyre erősebben löktem magam belé. Egymás szájába lihegtünk. Teljesen elveszítettem az eszem, testemet különös érzés járta végig, amit még eddig sosem tapasztaltam. Szinte lángoltam, ahogy egyre gyorsabban löktem csípőmet. Hajamba túrva, hátamat karmolászva élvezte tettem. Egyre közeledtem a csúcshoz, ahogy Harry is. Rámarkolt férfiasságára és lökésem ritmusát felvéve húzogatta rajta kezét. Háta ívbe feszült, majd nevemet nyögve élvezett hasára. Én is követtem őt, egy hangos nyögéssel léptem át a gyönyör kapuját. Kihúztam magam belőle, majd mellé feküdtem. Szapora szívverésünk szint hallani lehetett a csendes szobában.
- Ez már élvezetes nyögés volt! - lihegte levegőért kapkodva. Felkuncogtam szavai hallatán.
A keze a hasamon pihent és citogatott miközben le csengett bennünk az élvezet. A kezén ott volt az eljegyzési gyűrű. Na várjunk csak! Ő mindig a bal kezén a gyűrűs ujján hordja ez pedig  a jobb keze és a mutató ujja.
-Hogy-hogy  ezen a kezed van a gyűrű kérdeztem meg lepődve. Föl nézem rá, az arcán zavar tükröződött.
-Á...csak fürödtem és le vettem aztán így maradt miután föl vettem. - Sosem veszi le fürdés közben... Na mindegy. Nem lényeges.
Nem mondta hogy szeret miután szeretkeztünk... pedig mindig mondja. Na mind egy!
Mi farncért gondolkodok én ilyeneknek?
Nem tök mind egy hogy melyik kezén van a gyűrű?
Ha tudtam volna mennyire nem mindegy....

9 megjegyzés:

  1. Mennyire nem mindegy?!
    Ez a rész... Woah! Nagyon jó volt. De a vége. Ahj, már megint mi lesz?...
    xxSophia

    VálaszTörlés
  2. Ur isten, úr isten, ÚR ISTEEEEEEEEN,!!!!!
    MI EZ A BEFEJEZÉSS?? Mit csinált már megint Harry.???
    Miért hagytad abba? :'(
    Annyira kíváncsi vagyok hogy mit művelt Harry, és ha valami olyant csinált ami fájdalmat okoz Louisnak, hát én megölöööm.!!
    Nem tudok mást írni csak hogy úr isten, OMG!!
    Egyébként nagggggyon tetszett ez a rész is!
    Nagyon várom a kövi részt!!
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  3. Mi mi mi????!!!
    mi van?!
    Ajánlom hogy ez csak egy nagyon rossz vicc legyen Harry részéről mert bajok lesznek

    VálaszTörlés
  4. nyaaaa nem hagyhatsz kétségek között :(

    VálaszTörlés
  5. Mi lesz itt? Waa, nagyon kivancsi vagyok!! Kerlek nagyon siess, mert megorulok ha nem olvashatom❤❤
    Nórixx

    VálaszTörlés
  6. Úristen! Lehet hogy ő nem az igazi Harry? Most feküdt le Louissal. Milyen bonyodalmak lesznek itt!?
    Várom a folytatást. :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó kett siess kövi résszel :-)

    VálaszTörlés
  8. What? Lehet,hogy Harry mégse Harry?!O.o Ehj Lou..

    VálaszTörlés
  9. BASSZUS MIÉRT KINZOL?? Mi ez s befejezés?? Ugye nrm csalja meg Harry Lout?!

    VálaszTörlés

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *