2016. február 7., vasárnap

15.rész

Talán azért bocsájtottam meg Harry nek mert ismertem őt és a múltját. Tudom hogy ő egy jó ember akit meg rontott a múlt és képtelen ki mutatni az érzelmeit rendes módon.
Harry Styles múltja még az enyémnél is durvább.
A sajt anyját a szeme előtt verték és erőszakolták meg napi szinten. Minden alkalom után a vérben fürdő, meztelen anyját vigasztalta és ragtapaszokkal próbált segíteni rajta. Nem igazságos az élettől hogy egy 9 éves kis fiút így ver a sors.
Az apja részeges, semmire kellő strici volt akit havonta látott akkor is csak azért hogy pénzt vigyen és hogy verje és dugja a 12 éves fiát. Mikor 15 éves volt Harry el határozta hogy meg öli az apját. Meg tette. Egy késsel.
Ezek után bűn ügyekbe és gyilkossagokba keveredett, drogot árult és csempészett.
Rendesen meg gazdagodott a sötét oldalból, majd el költözött az anyjával Londonba mikor 18 éves lett. Mer neki cdak az volt fontos hogy az anyja biztosan biztonságban legyen.
Fél éve éltek itt mikor el mondása szerint meg látott engem. És onnantól figyelt. Állandóan.
Aztán az anyja súlyos betegségben szenvedett. Harry mindent meg tett érte de hiába. Meg halt. Harry ebbe bele roppant.
20 évesen hozott el engem apámtol és innentől kezdve egymáshoz tartozunk. 
Mint ki derült 3 napja itt vagyunk csak én voltam ki ütve. Darcy szedi a gyógyszert és semmi baja nincsen Harry elmondása szerint.
Szerzett nekem ruhákat amiért nagyon hálás voltam mert nem akartam pucéran mászkálni.
A táj le irhatatlanul szép. Magas hegyek és havas tájak, kék ég. Minden mese szép, leszámítva hogy Harry egy időzített bomba akinek ha úgy van kedve szeret de ha nem akkor....hát akkor nem.
Nem mondom hogy teljesen meg bízok benne, mert nem így van de hogy ,  magamnak már nem tudom tagadni hogy szeretem az biztos.
Miután ki másztunk az ágyból és föl öltöztünk meg ismerkedtem Harry orvos barátjával aki el látta a sebeimet korábban, jelenleg Darcy val játszik a nappaliban.
A nő úgy néz ki mint egy modell. Egyszerűen gyönyörű. Szőke haj, hosszú láb, csinos pofi. 
Nagyon ért a gyerekekhez. Úgy játszik Darcy val mintha az övé lenne. 
-Észre vettem Louis hogy totyogs. Fáj valamelyik sebed? Hadd nézzem. 
-Csak a fenekem fáj. - amint ki mondtam el vörösodtem. Ennyire nem akartam őszinte lenni. 
-Ne aggódj mindent tudok. - nézett jelentőségteljesen Harry re. 
-Had nézzem! Orvos vagyok. 
-Hááát..... Oké. - jobb ha meg nézi hisz orvos és nem akarok nagy bajt. 
-Menjünk a szobátokba. Hozom a kellékeket 
-Rendben. Köszönöm. - momdtam neki hálásan. 
Oda battyogtam Darcy hoz és föl kaptam a kezembe. 
-Hát szia, bogyó! Hogy vagy? Mit csináltál nélkülem? Hm? - pusziltam meg a pociját miközben nagy szemekkel nézett rám és folyt a nyála. - Mit ettél amíg nem voltam itt? 
-Próbáltam adni neki valami tejeset de nem ette, ezért föl ültettek és a melledhez raktam. 
-Oh! Nagyon ki lehettem ütve ha nrm vettem észre. Elég különös érzés a szoptatás. 
-Fáj? 
-Nem. Olyan mintha valaki húzná a mellbimbóm. Furcsa. 
-Értem. - jött közelebb és meg simogatta az említett testrészem, majd a számra hajolt és egy lágy csókot adott amit készségesen viszonoztam. Hiányzott Harry. Mindennek ellenére hiányzott, mert szeretem őt. 
-Annyira bánt amit tettem. Sajnálom. Én... Én... Nem voltam magamnál. - mondta bűnbánóan. 
-Semmi baj. Már rég meg bocsájtottam. - most én kezdeményeztem a csókot amit ő viszonzott. 
-Gyere Louis! - kiabált Katy. 
-Vigyázol rá? - kérdeztem Harryt. 
-Persze. - miután át vette én be mentem a hálószobába és tettem amit kért Katy. 
Le hasaltam az ágyra immár alul pucéran. 
Szét húzta a fenekem.
-Eléggé szét vagy nyúzva. Be nyúlok hogy meg nézzem nincs e belső sérülés. 
Ez után meg éreztem egy be síkosítózott gumi kesztyűs ujját amint belém siklik és körbe tapogat. Mikor el érte a prosztatámat a párnába nyögtem. Szerencsére nem hallotta meg. 
-Rendbe nincs semmi baj de ha lehet mostanában óvatosan sexeljetek, rendben?-el vörösodtem a szó hallatán de bólintottam és meg köszöntem a tubust amit adott hogy azzal kenegessem amíg jobb nem lesz. 
-Még egyszer nagyon köszönöm. - mondtam az autóból. 
-Szívesen. - azzal nyitottam volna ki az ajtót de utánam szólt. 
-Ugye tudod hogy szeret téged? Nagyon rosszul tudja néha ki mutatni de szeret. 
-Igen tudom. Én is szeretem őt. A hibáival együtt. 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, imádom. Csak olyan kevésszer van rész. :) Siess<3
    Nórixx

    VálaszTörlés
  2. Ohhhhh myyyy goooooood!!!!
    Most találtam rá a blogodra és bátran ki jelenthetem hogy eggyből a kedvencemmé vált!!!!!
    Ez ku**vára jooooo,!
    Az összes részt elolvastam, és nagyon nagyon sajnáltam Louist!,
    Elösször elveszi Harry Darcyt, majd Lout is elrabolja és úgy bánik vele mint egy kutyával, Darcy kórházba kerül, Harry nagyon durván meg erőszakolja,...
    Ohhhhh istenem!! Nagyon sajnáltam!!!

    És Zayn!! Hogy tehette ezt louval????? Huhhh de fel baszott!!

    És hát Harry... Nem tudom hogy mi játszódhat le a fejében.. Jó lenne majd az ő szemszögéből is olvasni... Egyébként (néha) nagyon aranyos!!!!! Ohhhh ahogy azt mondja lounak hogy szereti..
    OMG!

    Nagyon tetszik, és tuti hogy mindig itt leszek veled, és olvasni fogom ezt az Elképesztően jo blogot!!
    Már nagyon várom a következőt!!! Puszi <3

    VálaszTörlés
  3. Olyan edes lett!❤
    Alig varom a kovit!^^

    Puszi^-^

    VálaszTörlés
  4. Egyem meg kis cukikáimat*.* Jó lett.Alig várom a kövit!����

    VálaszTörlés
  5. Véletlenül eltörlölt megjegyzések:


    Huh... Ez egy hiperisztikus reál cuki részlett *-* siess a kövivel ��-Noémi Rápolti


    Nagyon aranyos lett. En is nagyon szeretlek<3 de annyira rossz, hogy ilyen kevesszer van resz. Siess, mert k*rva kivancsi vagyok<3 Nórixx: - Nóra Veress


    Én meg téged szeretnélek ha sietnél a kövivel - Vivien Balipap

    VálaszTörlés

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *