2016. január 30., szombat

14.rész

Emlékeztetőül :
És ekkor egy olyan ötletem támadt amit akkor még nem gondoltam volna hogy mekkora bajt okozok majd  magamnak.
Be ültem a vezető ülésbe és gázt adtam.
Körül belül 5 másod perce hajtok az úton csikorgó kerékkel mikor meg hallom Zayn ordítani. Egy pillanatra hátra fordulok és látom hogy be rohan a garázsban Harry a földre lökve aki fájdalmasan föl nyüszít.
Amennyire  csak tudom nyomom a gázt. A szívem a fülemben dübörög. Nem értem miért van nagyon - nagyon rossz érzésem. Egyik részem azért fáj mert félek hogy ha el kapnak újra akkor nagyon csúnyán meg bánom, talán Darcy t is el veszi tőlem. A másik felem pedig azért mert ott hagyom Harryt. NEM. Én nem szeretem őt.
Bántott engem.
Na ne! Ezt ne!
Egy féket terep járó jön közvetlen mögöttem, a kormány mögött Zayn ül mellette pedig Harry van akinek le  hanyatlik a feje.
Nem tűnik boldognak.
Meg próbál le taszítani az útról közben ordít hogy húzódnak le és akkor nem ver össze annyira.
Ne meg mit nem!
Még jobban a gázra lépek és próbálom egyenesen tartani a kocsit. Nrm túl nagy sikerrel. Be farolok az árokba színre be csapódotz a kocsi. Magamhoz szorítom  a lányomat és be csukom a a szememet.
Meg billen a kocsi de nem billen ki az egyensúlybol.
Ki nyitom a szememet és ki pattanok a kocsiból majd rohanni kezdek Darcy val a kezemben. Zayn természetesen utánam iramodik.
Az adrenalin az egyetlen ami energiát ad.
Fájó fenekemmel nem jutok túl messzire, zayn erősen meg fog és a hátamra lök.
Aztán már csak gyerek sírást hallok és  erős fájdalmas érzek az arcomon.
Ez után minden sötét.
Bazdmeg!
Lüktet a fejem és szörnyen sajok mindenem.
Hol vagyok? Egy biztos, valami puhán. Uhh! Ez egy ágy. Méghozzá egy nagy ágy. Oldalra fordítom a fejemet de bele ütközik valamibe. Egy test. Harry. A mellkasán van fejem, érzem erős szív dobogását, elmelkid és süllyed. Föl nézek én látom az arcát amely egy angyaléra
hasonlít.Halkan szószog. Hol van Darcy? Hirtelen föl ülök ami nem voltegy nagyon jó ötlet mert szörnyű fájdalom nyilal a deramba. Mi történt?
Miért vagyok meztelen. Gyorsan magamra húzom a takarót és körbe nézek a szobában. Jajj ugye nem? Ugye nem tette meg újra?
A szoba közepén van az ágy. Körbe a falon festmények és ablakok vannak. Van egy nagy szekrény is a falhoz tolva.
Halkan föl állok az ágyról és oda megyek a ruhás szekrényhez. Ki nyitom az ajtaját azzal a  szándékkal hogy ki vegyek valami ruhát. Teljesen ki tárom a fa ajtókat.
Ez nem egy ruhás szekrény.
Tele van fegyverekkel és kis fehér csomagokkal. Kokain.
Oh istenem csak jussak ki innen élve. Gyorsan be csukom a szekrény ajtókat. Hátrálok egy lépést de neki ütközik valakinek.
-Jó reggelt Loui. - suttogja  a fülembe, erzem a lehelletét a fülemben. Szorosan át ölel mikor meg ugrok a jelenlétére.
-Hol vagyunk és hol van Darcy? - kérdem kissé ingerülten.
-Ránk találtak és el kelett mennünk egy új házba. Alaszka egy eldugott helyén vagyunk. Darcy pedig a másik szobában, mellettünk . Fájnak? - mik fájnak? Ekkor jobbra fordít ahol rgy egész alakos tükör van és meg látom benne a meztelen testemet. Csupa zúzódás és vágás az egész. Az államnál, a mellkasom tele van ott vagasokat is találok. A combomnál is vannak. A farkam körül is vannak zúzódások és vágások. Amik úgy tűnnek mintha csak épphogy nem nyisszantották le péniszemet. Jajj...
Ki tette ezt? Zayn? Elképedve nézem a saját testemet. Ez gusztustalan...!
-Ugye Darcy jól van?
-Persze, őt nem bántotta Zayn. - szóval ő tette. Mert el szöktem. Így már nem ois volt igazán kedvem meg próbálni még egyszer, plusz így hogy Alaszkában vagyunk sem lenne olyan gyerek játék.
Cseszd meg!
-Miért vagyok pucér? - kérdem tőle félve.
-Mert le vetkőztettelek. Szeretem nézegetni a formás popsidat. - bele markolat az említett testrészembe. Föl nyögtem egy kicsit tettére.
-De Darcy-val vissza kell járnunk az ottani kórházba.
-Itt is vannak kórházak. De amúgy Katryn gyerek orvos. Ő látta el a sebeidet, velünk lesz egy ideig. De térjünk rá a lényegre.
Meg ne próbálj meg szökni meg egyszer. Nem akarom hogy bajod legyen .
Tudom hogy amit tettem az meg bocsájthatatlan. Tudom. Meg erőszakoltalak. - itt könnyek kezdtek gyűlni a szemében. Sír? - Egy szörnyeteg vagyok, meg értem hogy nrm szeretsz sem te sem senki. Darcy még nem ismer engem mert csak egy baba... Vele nem akarom el cseszni. Kérlek adj egy utolsó esélyt nekem. Tisztában vagyok vele hogy nem hiszed el, de én szeretek Louis. - szembe fordultam vele és minden ép eszemet félre téve meg szólatam.
-Meg kell ígérned hogy nem bántasz többé. - föl csillantak a szemei szavaim hallatán. Istenem Louis ne legyél ilyen ostoba! Mondta a belső hangom. De nem érdekelt.
-Én is szeretlek Harry.

8 megjegyzés:

  1. O hogy rohadnál meg Zayn! Most épp nagyon utállak!

    Harry olyan kedves volt Lou-val, elolvadtam...
    Nagyon várom a kövit :)
    xxSophia <3

    VálaszTörlés
  2. Amyaaaaaaaam❤❤❤nagyon cukiii✔✔IMADOM!!❤✔

    VálaszTörlés
  3. Én nem Zayn utálom hanem téged miért csinálod velem tökéletes rész meg minden beleélem magam erre vége miezte?!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett siess a kövirésszel :-)

    VálaszTörlés
  5. Lou szereti Harryt, Harry szereti Lou-t és a popsiját :3 Ez egy olyan szép szerelmi 3 szög :3 IMÁDOM💙 Zaynt meg kinyírom csak kerüljön a szemem elé, de én le is vágom az ő férfiasságát :*

    VálaszTörlés
  6. imádom, nem tudok mást mondani :D Louis menjen viassza hozzájuk mer megőrülök. Siess kérlek :DD

    VálaszTörlés

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *