2016. január 12., kedd

10.rész

Emlékeztetőül
-Nem lélegzik! Segítsen!-kiabálta Harry.Darcy-t rá tették egy gurulós hord ágyra és ki rohantak vele egy műtőbe végig követtük őket.
-Mióta eszméletlen?-kérdezte az orvos
-Nem tudom..fél órája.-A műtőből úgy kellett minket ki rángatni.Vagy 2 órája ültünk Harry-vel a váróban.Én a vállán sírtam ő pedig csak maga elé meredve nézett.A gondolataim kavarogtak. Semmi másra nem tudtam gondolni csak arra hogy ez az én hibám,ha nem veszekszem Harry-vel hamarabb észre vettük volna.Ekkor egy fehér ruhás orvos lépett ki a műtőből.
-Önök Styles-ék?




Azonnal föl pattantunk,szinte egyszerre amint ki jött az orvos a műtőből.
-Jól van?Mi baja volt?Hagy menjek be hozzá!Kérem!-öntöttem el kérdéseimmel szerencsétlen doktort.
-Igen, mi vagyunk azok-mondta Harry halál nyugodtan,mégis hogy képes ilyen higgadt maradni egy ilyen helyzetben?
-Az első kérdésem az lenne,hogy az utóbbi körülbelül fél évben milyen körülmények között volt a pici?
-Velem volt,fél éve velem él.-mondta Harry és a kezemért nyúlt de én el húztam,mert eszembe jutott mit tett velem fél éve.Az orvos rám pillantott majd vissza Harry-re.aki nyelt egyet.Ideges?
-És önnek milyenek az élet körülményei,Mr.Styles?
-Rendben vannak, nem szenvedek hiányt semmiben-rám nézett hatalmas csillogó tehén nagyságú szemeivel,úgy éreztem hogy ezzel akarja tudatni velem,hogy meg érti miért húztam el a kezemet.
-Jó,következő kérdés.Rendesen táplálják a gyereket?Pontosabban ,tudnak elég tápanyagot és vitamint biztosítani számára?-pillantott mind a kettőnkre. Harry-re néztem mert hát neki kel tudnia a választ hiszen vele volt az utóbbi fél évben Darcy.
-Kérem őszintén válaszoljanak ,mert ezzel csak Drcy-nak ártanak.
-Igen,rendesen kapott ételt.-vakargatta a tarkóját.
-3 óránként evett?
-Nem,...ömm..olyan 5-6.-mondta Harry kissé zavartan.-De  nem mutatta,hogy éhes lenne,nem sírt vagy ilyesmi..ööö...mert ha az lett volna akkor azt jelezte volna,nem?-az orvos szeme el kerekedett majd meg szólalt.
-Mondja hogy maga ennél sokkal jobb szülő,kérem!-mondta felé  nézve,félre pillantottam Harry-re akin látszott ,hogy szörnyen zavarban van és szeretne le keverni egyet az orvosnak.-Attól még hogy nem jelzi ,Istenem hisz ő egy baba mégis hogy jelezni? attól még nem azt jeleni hogy nem éhes.Ennie kellett volna 3 óránként!Istenem.Jó,erre még vissza térünk. Harmadik kérdés.Szedte a gyógyszerét?
-Milyen gyógyszert?-kérdezte Harry,látszott rajta hogy semmit sem ért.  Amikor el lopta tőlem már nem nagyon jöttek rá  fulladás rohamok és ezért el lehetett hanyagolni az orvosságot.
-Nem szedte a gyógyszert fél évi?!-kérdezte hitetlenkedve.-Normális? Egyáltalán miért volt önnel fél évig,ha még csak vigyázni sem tud rá?!-Harry-n láttam hogy nagyon kevés választja el a verekedéstől.
-Most ki oktat minket vagy segíteni akar a babánkon?-kérdezte gorombán.
-Természetesen a második. Teh...
-A lényeget!Jól van?
-Jobban lesz.Bent kell tartanunk meg figyelésre pár napig aztán vissza kell állnia a gyógyszer szedésére és a vitaminokra és a rendes táplálkozásra.-a mondat végét mát Harry-hez intézte.
-Csak egy fulladás roham volt.Ne aggódjanak nem lesz baja csak vissza kéne jönniük úgy-nézett a lapjára-egy havonta ellenőrzésre.Jó hogy hamar be hozták ,mert ha ne m tették volna sokkal komolyabb   baj is lehetett volna.a kollégám el mondja önöknek a további dolgokat amíg én végzek még pár ellenőrzést.-mondat majd meg sem várta,hogy meg köszönhessük el tűnt,és föl váltotta egy másik orvos,aki föl írta a gyógyszert és vitaminokat amiket ezentúl szednie kell Darcy-nak,aztán be engedett minket hozzá.Meg engedte hogy pár percig be menjünk hozzá.
Be rontottam a kórterembe amin látszott hogy gyerekek fogadására van és  meg  láttam a lányunkat egy kis baba ágyban feküdni ,az arcán lélegeztető volt. Hallatszott a kis szuszogása.Emelkedett a mellkasa.El szorult a szíves a látványtól.Oda álltam fölé és könnyes szemekkel kezdtem beszélni hozzá.
-Szia Prünty!Hogy vagy?Nagyon meg ijesztettél minket,tudod?De most már minden rendben lesz ne aggódj!Szeretlek!Még pár napig itt leszel,de ne aggódj csak pár nap,gyorsan el telik majd.-Harry mögém jött és meg fogta a vállamat és a hátam mögül beszélt  Darcy-hoz.
-Szia.-nyújtotta oda kezét az alvó babának és meg simogatta a ki testét.
-Ennyi volt,menjenek haza .legközelebb 2 nap múlva találkoznak,szóval búcsúzzanak el.-dugta be a fejét az orvos.
-Mi?Nem jöhe...
-Nem.most pedig menjenek mert le járt a munka időm.mutatott az órájára.
-Goromba  fasz...-motyogta Harry.
-Parancsol?-kérdezte a doki
-Goromba  fasz!-mondta hangosabban.azzal el hagytuk a termet és ki mentünk a kocsihoz.A parkolóban még bírtam valahogy de azonban  ahogy el indultunk ki tört belőlem a zokogás.
Harry félre húzódott egy keskeny útra majd ki kapcsolta az övemet és át ültetett az ölébe.
-Ne aggódj!Minden rendben van.Csak a gyógyszert kell szednie.Csss..-mondta  a nyakhajlatomba fúrt fejjel.
-Ez a te hibád...



5 megjegyzés:

  1. Uristen! Harry mit csinaltal? Nagyon joo lett, siess a kovivel, imadom❤❤

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett azt hittem ma már nem lesz rész de lett nagyon megleptél..:-)

    VálaszTörlés
  3. naaa louis harry nem tehet róla
    igazából de, de nem akarta
    légyszi bocsáss meg neki :)

    VálaszTörlés
  4. Bazd meg Harry! Na jó nem... tudom hogy nem tehet róla de ezt most jól eset leírni várom a kövi részt nagyon :3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hó lett! Várom a folytatást! :))

    VálaszTörlés

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *