2016. január 8., péntek

6.rész

 
 2 nap telt el azóta,hogy itt vagyok Harry fa házában  a semmi közepén-még tér erő sincsen,tudom mert meg próbáltam hívni a rendőrséget a vezetékes telefonon amíg Hary aludt-,nem tudom ,hogy miért hozott ide de addig nem is érdekel amíg nem választ el minket Darcy-val.
Zayn-t nem láttam az utóbbi napokban,csak azt hogy Harry néha bevisz neki kaját és italt.Csak néha nyögéseket hallok ha el megyek a szobája előtt.
Harry nem beszél arról hogy mi történt itt két napja,ahányszor rá kérdeztem egyszerűen  azt mondta ,hogy nem az én dolgom.
Harry vendég látó készségei a 0-át súrolják,tehát Darcy szobájában alszok egy matracon-amit én találtam és vettem elő-,szegénykém éjszaka nagyon sokat nyugtalankodik és nem tudom meg nyugtatni sokszor.ami nagyon bánt mivel fél éve csak föl kellett vennem tisztába tettem vagy meg etettem és már aludt is tovább
.Harry olyan goromba velem amennyire csak lehet. Megjegyzéseket tesz és ha éjjel sír a gyerek akkor reggel meg jegyzi,hogy "már megint fölkelt a kölykömre".Én erre csak a szememet forgatom általában.Nem mutatom ,de nagyon fáj hogy így beszél velem és a gyerekéről .Jelenleg is egy ilyen reggelnek nézek elébe.
A veszekedés közepén jártunk mikor föl tettem a kérdést amire már rég meg akartam kapni  a választ.
-Mégis mit akarsz tőlünk?!Mikor óhajt el engedni minket ő felsége?!
-Fogd be pofádat Louis!Én csak jót akarok nektek!-Hogy mi??Csak jót akar?Ez kész elme baj!!
-Te nem vagy normális!Kicseszettül  nem vagy az!Azzal akarsz jót ,hogy elrabolod a lányunkat majd ,fél év után engem is!?Harry ,én tudom hogy miattam veszítettél két évet az életedből a börtönnel,de ez így nem normális!Kérlek engedj el minket!!-a végét már könyörögve mondtam ,könnyek között.
-Csak azért hoztalak el téged kicseszett Londonból mert ha nem tettem volna az ellenségeim meg öltek volna téged!-ezt olyan indulattal mondta hogy elsírtam magamat,mikor föl fogtam, hogy mit mondott meg sem tudtam  szólalni.
Aggódik értem.
El viharzott mellettem ,közben neki ment a vállamnak,én pedig csak álltam ott,mint egy cölöp.
Ki vágta az ajtót és ki ment rajta.
Nekem ez már végképp zavaros.
Nem azért vitte el ,hogy fájdalmat okozzon  vele hanem mert szeret minket és aggódik értünk?
Igaz ,azt mondta hogy engem rabolt el azért, hogy meg védjen nem pedig Darcy-t.
Gondolkodás közben el kezdtem sétálni a házban és végül Darcy szoba ajtaja előtt kötöttem ki.Be rendezett neki egy szobát .Szóval nem úgy tűnik mintha el akarna menni  innen a közel jövőben
Vissza gondoltam az elmúlt pár nap eseményeire és eszembe jutott,hogy amikor meg látta a véres házat Darcy nevét kiáltotta,tehát aggódott érte.
Szereti őt,és engem is szeret.
De mégis miért reménykedek én ebben?
Mert szereted te idióta-mondta bennem a hangocska-Nem,nem szeretem,el vette a lányomat és engem is el rabolt.
Be nyitottam a lányom  szobájába,ahol Darcy ült a kis ágyában és egy gumi játékot próbált föl falni .a nagy koncentráció közben észre sem vette hogy be jöttem a szobába.csak akkor kapta rám hatalmas zöld szemeit amikor meg szólaltam.
-Hát szia,prüntyő!Mikor keltél föl?Gyere ide apuhoz!-oda sétáltam hozzá és ki vettem a kis ágyából.
Ki mentem vele a nappaliba és le ültem vele a kanapéra.
-Szeretnél énekelni,Darcy?
-Úgy beszélsz hozzá mintha értené amit mondasz.-amikor Harry és én együtt voltunk akkor sem kedveltem Zayn-t,de most még inkább gyűlöltem.
-Ahhoz hogy egy baba meg tanuljon beszélni,kommunikálni kell vele,hogy legyen honnan el tanulnia,Zayn.Neked nem pihenne kéne amúgy?-erre már nem válaszolt,csak ki vett egy üveg vizet a hűtőből és le ült a kanapéra mellénk.
-Harry?
-El ment.
-Hova?
-Nem tudom.
-De jó-morogta magában Zayn.
Én ki zártam Zayn jelen létét és tovább játszottam és beszélgettem a lányommal-igaz elég egy oldalú beszélgetés volt-assztem amikor énekelni kezdtem akkor lett elege mert föl állt és el ment.
Egy idő után Darcy is énekelni-magas hangon gagyogni-kezdett velem együtt.
Körül belül egy órája lehettünk a nappaliban mikor Darcy el aludt a mellkasomon majd én is el szenderedtem.

Egy mély hangra keltem föl.Pontosabban Harry hangjára.valakivel méz édes hangon beszélgetett.Nem nyitottam ki a szememet csak hallgatóztam,éreztem a mellkasomon Darcy pihe súlyát. 
-Milyen volt a nap apuval?-kérdezte Darcy-tól.Mi?Vele beszélget?Ilyen szeretet teljes hangon?Hol van a goromba Harry?-éreztem hogy a kis lány meg mozdul rajtam.
-Ne haragudj amiért így el hanyagoltalak,és nem mentem át hozzád amikor éjszaka sírtál.szörnyen éreztem magamat miatta,sajnálom.-Mi után ezt ki mondta meg éreztem az arcomat csiklandozó fürtöket-biztos meg puszilta Darcy-t-majd tovább folytatta a beszélgetést.-Ugye nem keltettünk föl reggel apuval?Tudod nagyon szeretem őt csak olyan makacs és büszke vagyok mint te és nem merem ki mutatni,pedig kéne.Mi van ha ő már nem szeret?Akkor nagyot égnék,nem igaz kis vakarcs?-fölnevet-Na gyere ide  kicsit apuhoz hagyjuk aludni apát.-hirtelen nem éreztem Darcy súlyát magamon mert Harry el emelte rólam majd távolodó léptek zaját hallottam.
Nem tudtam hova tenni ezt a beszélgetést.ez most mindent meg magyarázott ami eddig a fejembe bolyongott fél évig.Szeret engem?Azok után amit tettem vele?És ami még jobban ,meg dobbantotta a szívemet az az volt ,hogy szereti a lányát és el fogadja .

5 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon jó lett csak olvasnám még még és még tovább :-)

    VálaszTörlés
  2. Istenen, de aranyos..hat megzabalom❤ siess a kovivel..❤

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! (remélem azok vagytok ;) )
    Hétvégén legalább 1 rész lesz, de ma is föl lesz téve még egy.

    VálaszTörlés
  4. tudtam éreztem hogy Harry jó :3 #.#

    VálaszTörlés
  5. Uram isten!!! Ez valami fantasztikusan jó!!! Jézusom megyek is olvasni a kövit. Xsak itt tartok:-(

    VálaszTörlés

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *