2016. január 2., szombat

4.rész

Elhurcoltak,mint fél éve Darcy-t is.
Ez volt terve?Elviszi a gyerekünket aztán engem is el rabol és megkínoz?
Egy kocsi hátsó ülésén ülök a fejem az ablaknak van döntve.Pár másod perce vagyok csak magamnál.Azt sem tudom mióta vagyok ki ütve,talán órák,napok óta?Meg próbálok meg mozdulni de nem megy. Mivel le vagyok kötözve méghozzá elég jól.  A lábaim és a kezeim is össze vannak kötözve egymással.A nyakam hasogat ,rohadtul el aludtam a nyakamat.Tehát elég rég ki lehetek ütve.
A szemeim még működnek szerencsére és ha már a nyakamat nem is tudom ,a szememet elfordítom és meg látom Harry-t a vezető ülésen.Ketten vagyunk csak a kocsiban,hacsak nem tart még több túszt a csomag tartóban is ,mert akkor akár hányan lehetünk.
Az ablak felé nézek ahol ki nézve szinte semmit sem látok a sötéttől.
-Jó reggelt,szerelmem.-Hallom meg mély hangját ,mely gúnyolódva ejti ki a "szerelmem" szót.
Nem veszem figyelembe az előbbi mondatát és rögtön a lényere térek.
-Hol van Darcy?-Kérdem tőle de ő csak föl nevet.Mi ilyen vicces?!
-Az apjánál.-Föl megy bennem a pumpa gúnyos hangjától.Én vagyok az apja.
-Nem vagy az apja!Mármint ,lehet hogy a te véred de,ő az enyém!Én nevelem,te csak el vetted tőlem a lányomat.
-Ó,ugyan Louis ,hiszen mind a kettőnk ugyan annyi ideig nevelte mint a másik.Nem?Fél-fél év.Nem emlékszel?Tehát ennyi erővel ugyan annyi joga van velem lennie mint veled.-A nyugodt és gúnyos hangjától olyan ideges leszek ,hogy még a nyakfájás ellenére is hirtelen emelem meg a fejemet felé és gyilkos pillantást vetek felé.
-Hol van? Add vissza!Ő az én lányom!-megint  nevet.
-Mi ilyen vicces?
-A próbálkozásod.
-Hol van?
-Otthon.-Na jó!Most jött el nálam az a pont ahol ki ver a víz az idegtől.
-Hogy hol?Az otthona Londonban van!!!Nem nálad,akárhol is laksz te patkány!!Kivel van?Azt ne mond ,hogy valamelyik idegbeteg barátoddal!!
-Nincs vele senki,-Amint ez elhagyja szájat,azt hiszem ,hogy csak viccel.Mi az hogy egyedül van?Még a gondolatok sem formálódtak meg a fejemben mielőtt ki mondtam volna őket.
.MI?!MI AZ HOGY NINCS VELE SENKI?!TE NORMÁLIS VAGY?EGYEDÜL HAGYSZ EGY 1 ÉVES CSECSEMŐ??TE ROHADTUL  NEM VAGY NORMÁLIS!NEM MOST CSAK VICCELSZ.IGEN CSAK VICCELSZ.MOND HOGY CSAK VICCELSZ!!
-Nem,tényleg egyedül van.-ezt úgy mondta mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
-HOGY LEHETSZ ENNYIRE FELELŐTLEN?!ÉS HA VALAMI MAJA ESIK?!Ő CSAK EGY KIS BABA! NEM TUD MAGÁRA VIGYÁZNI!MI VAN HA NE VESZI RENDESEN A LEVEGŐT!?MI VAN HA MEGFULLAD!!??TE ELCSESZETT ROHADT BALFASZ ÁLLAT!HA MÁR EL LOPTAD TŐLEM VIGYÁZZ RÁ!-itt már sírva vágtam  a fejéhez a dolgokat.-LEGALÁBB GONDOSKODJ RÓLA TE BAROM!-ilyen dühös még sosem voltam más emberre csak magamra mikor hagytam hogy ez a jól képzett pszichopata állat el vigye tőlem Darcy-t-.
És csak mondtam és csak mondtam a magamét.Minden iránta fel gyűlt dühömet most ki adtam.
Csak akkor hagytam abba mikor észre vettem hogy lassít a kocsi és meg állunk egy kis fa háznál.Kiszállt és meg kerülte a kocsi majd ki nyitott  az ajtómat.
Aztán olyat tett amit a kapcsolatunk alatt is csak nagyon ritkán tett-részegen-.
Megütött.
Az ütés erejétől ki szakadtam a biztonsági ülésemből és el dőltem a karosszérián.
-Kuss!Egy órán keresztül hallgattam a gyalázásodat te gyenge kis szarzsák.-könnyek gyűltek a szememben a szavaitól,rosszabbak  voltak az ütésnél.
-Nem vagyok gyenge.-suttogtam ,de ő meg hallotta.
-Dehogynem vagy az.Ha erős lennél ,akkor most nem lenne nálam Darcy.-Igaza van.Teljesen igaza.És a fel ismeréstől csak még jobban sírtam,szinte zokogtam.
Ki rángatott a kocsiból egyenesen a kis fa ház bejáratáig.Babrált egy kicsit a kulcsaival majd ki nyitotta az ajtót.
Minden csupa vér volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *