2016. január 17., vasárnap

11.rész

Emlékeztetőül
A parkolóban még bírtam valahogy de azonban  ahogy el indultunk ki tört belőlem a zokogás.
Harry félre húzódott egy keskeny útra majd ki kapcsolta az övemet és át ültetett az ölébe.
-Ne aggódj!Minden rendben van.Csak a gyógyszert kell szednie.Csss..-mondta  a nyakhajlatomba fúrt fejjel.
-Ez a te hibád...

-Tudom Louis ,hogy az én hibám.És hidd el hogy mindennél jobban bánt.Szörnyű apa vagyok...-könnyek gyűltek Harry szemében-Soha nem akartam rosszat neki mert ő a lányom és mindennél jobban szeretem.Kérlek ne haragudj rám elég ha én utálom magamat e-miatt,tudom hogy el csesztem és nagyon mérges vagy most rám de hidd el hogy jelenleg jobban gyűlölöm magamat mint te engem.-

-Meg próbálom de kell egy kis idő.
-Köszönöm,menjünk majd otthon beszélünk.Zayn már nincs ott.
-Oké-szipogtam,majd az ablak felé fordított fejjel  nézem a tájat-ami elég gyér volt-és Darcy-n kattogott az agyam.
Csak azt vettem észre hogy meg érkeztünk,és meg áll a kocsi.Harry meg simogatta a vállamat és egy puszit nyomott az orromra.Ki szálltam a kocsiból és föl mentem a lépcsőn.
Mikor már mind a ketten be értünk a jó meleg házban ki jelentettem ,hogy elmegyek zuhanyozni,ő csak nagy csillogó szemellek nézett rám.
Be zártam az ajtót-kilincsre-és meg engedtem a vizet-ennyit a zuhanyzásról-majd le vetkőztem .Meg akadt a tekintetem a vágásaimon amik már be gyógyultak nagyjából a combomon,de a csuklómon még picit heges volt.Vissza a emlékeztem arra hogy ugyan ezt csináltam 15 éves koromban is -tudom,hogy nem megoldás és azt is hogy semmit sem old meg-,ekkor derült ki hogy meleg vagyok és az eddig is borzalmas kapcsolatom az apámmal még többet romlott,össze ver amikor meg látta hogy egy fiú kezét fogom és el pirulva puszilgatom a száját,aztán csak ver s ver és vert egészen addig amíg Harry ki nem mentett onnan 4 év szenvedés után.Eleinte nem volt kedves velem,sőt...Kedve szerint bántott és erőszakolt meg,mindig azzal fenyegetett ,hogy vissza a visz  az apámhoz.Természetesen ezt nem  akartam ezért inkább el viseltem hogy minden este meg dug.Körül belül egy évig ment ez így ,de aztán egy vallomás mindent meg változhatott.
Be léptem a kádba és el süllyedtem a habok között.Körül belül  fél órát lehettem bent amikor kopogtak az ajtón.Harry meg sem várta,hogy be engedjem  már bent is volt.Még szerencse  ,hogy sok volt a hab különben meg látott volna meztelenül.Nem mintha szégyelltem volna amim van mert nem épp egy átlagos méret,de azért két év telt és újra hozzá kéne szokjak.
Közelebb jött és le ült a kád szélére.
-Van egy ötletem amivel föl dobhatnánk a hangulatot...-mondta sejtelmes.Ezt most nem értem.Hogy mit akar?
-Mi?-dadogtam.Föl állt és le vette a pólóját magáról,ezzel föl fedve tetoválásait és  izomos testét .
-Mit csinálsz?-csúsztam följebb a kádban és nyeltem egyet.Én ezt nem akarom.Le tolta a nadrágját is és már csak  egy igen szűk boxerben állt előttem.Ki pattantam a kádból és ki rohantam a fürdőből,be Harry hálójába.Be akartam zárni az ajtót de egy láb meg akadályozta és ki nyitott majd be is jött .
-Harry ne!-mondtam félénken,de csak közelebb jött hozzám és meg akart csókolni de el fordítottam a fejem ennek ellenére ő erőszakosan meg fogta az államat és maga felé fordított és le dugta a nyelvét a torkomon.Vadul falta az ajkaimat miközben én meg próbáltam ki szabadulni a szorításából.
Hirtelen nem a jelenben voltam hanem  múltban amikor még csak sex-re kellettem neki és többször is meg erőszakolt,és tudtam hogy semmi értelme fizika erővel próbálkozni mert sokkal erősebb nálam.
el kezdett tolni az ágy felé majd le lökött rá .-Kérlek Harry,ne!Én ezt nem akarom!-sikoltottam ,de kicsit sem érdekelhette mert rám feküdt és továbbra is erőszakosan csókolt .Le nyúlt és ki csatolta az övemet.Ne!Ez cseszettül fájni fog.El vált a az ajkaimtól és le rángatta a nadrágomat.amint újra beszéd képes lettem könyörögni kezdtem és érveket hoztam föl hogy miért ne tegye.Nem érdekelte.
Elő vett egy bilincset és egy....egy...mű..faszt.Na nem!Nem!A-a!amint meg látta hogy szabadulni próbálok a bilincsel hozzá kötözte a kezemet az ágy támlájához.sikoltoztam és kapálóztam ,kérleltem hogy ne tegye de nem érdekelte.Elő vette a síkosítót.Aztán  úgy tűnt nem felel meg neki  póz amiben vagyok, ezért ki kapcsolt a bilincset és kis harc árán de le nyomott az ágyra.Hason feküdtem előtte a fejemnél tartott az ágyon,mozdulni sem tudtam, sét nyitott a a lábaimat és be síkosítózta a be járatomat.
El uralkodott rajtam a félelem.Ez nagyon fog fájni.Több mint 2 éve senkivel sem voltam. Harry méretétől is el szoktam,tehát csak annyit tudtam tenni hogy meg próbáltam el lazulni és nem érzni a fájdalmat ami pár pillanaton belül meg is érkezett.Föl nyomta 2 ujját.Föl ordítottam fájdalmamban,de semmit sem tudtam tenni ezen kívül el kezdte mozgatni őket ,majd társított hozzá még egy ujját.sírtam fájdalmamban és kérleltem,hogy fejezze be de meg sem rezzent .Tudtam hogy ennél még csak rosszabb lesz.Hirtelen el tűntek a z ujjai és éreztem,hogy valami mást hejez a fenekemhez.
Ekkor egy eddiginél is erőseb és feszítőbb fájdalom következett.Zokogtam,de már mozogni nem tudtam.
Föl adtam,azt tesz velem amit akar.
Ki be húzogatta bennem a kemény tárgyat,mint rá jöttem a játék szer az.Nem tudom menyi idő telt el csak az vettem észre hogy ki veszi belőlem és föl áll az ágyról.azt hittem végre békén hagy,de tévednem kellet mert csak le vette a boxerét és óvszer nélkül  be pozicionálta magát és egy hirtelen döféssel bennem is volt.sokkal jobban fájt,mint az eddigiek.De már csak zokogni tudtam és görcsösen szorítani  a paplani.Föl pillantottam a szemébe ami ki volt tágulva.a pupillái olyanok voltak,mint aki legalább 10 tonna LSD-t be nyomott.Ó Istenem!Harry totál be van állva.nem tudja mit csinál.Lehet,hogy nem is fog emlékezni ere az egészre.Erőteljesen mozgott bennem,miközben csak arra tudtam gondolni,hogy amikor ki fog józanodni, sokkal nagyobb bűntudatot  fog érzeni,mint én most fájdalmat.

5 megjegyzés:

  1. Úristen... néha kell ilyen rész is nagyon jó lett csak olvasnám és olvasnám még és még izgatottan várom a következőt siess. Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Jézusom *-* Harry nekem is adhatna egy kis LSD-t na mindegy :D Iszonyat jól írsz és ez hogy most megerőszakolja Louist nem hiszem el,jaj csak ne okozzon még nagyobb fájdalmat neki mert én nyírom ki. Nagyon várom a kövit siess

    VálaszTörlés
  3. Jajj respect Lou....
    Harry már elmondtam akár mennyirre is jól írják meg ilyet nem lehet csinálni :3 #.#

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  5. Vááá!! WOW. Ez jo lett!! De ga ovszer nélkül csibálták akkor nem kesz belőle még egy gyerek? Uristen és én ezeken gondolkodom... Na megyek olvasni a kövit B-)

    VálaszTörlés

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *