2016. január 1., péntek

3.rész

Fél év telt el azóta ,hogy Harry el vitte Darcy-t.
Jelenlegi életem a következő képen néz ki-tudom ,tudom siralmas-:Fölkelek-ha egyáltalán alszok-,sírok,előveszem a 18 éves korom óta nem használt pengémet és vagdosom magamat,lemegyek egy szórakozó helyre vagy csak a boltba és itthon leszek seggrészeg,és ez a körforgás folytatóik amíg ki nem kötök a kórházban mert valaki ki hívta a mentőket mert össze estem.
Jelenleg is ez történt tehát itt csücsülök a kórházi ágyamon már egy jó ideje mikor bejön egy orvos.Mi a francot akar ez? - morogtam magamban.
-Jó napot.Hogy érzi magát Louis?
Semmi kedvem nincsen beszélgetni ezzel az alakkal.Én csak Darcy-t akarom.
Morgok valamit válasz a köszönés képen de nem hiszem hogy hallotta is.
-Louis ,nem fogyaszt  egy "kicsit" túl sok alkoholt?
-Minek kérdezi,ha tudja?-Istenem de utálom az ilyen embereket.
-Louis, jobb lesz ha vissza fogja az alkohol fogyasztást.A saját érdekében.Én tudom ,hogy az emberek nagy többségben azért isznak mert felejteni szeretnének.Maga mit akar elfelejteni?
-Most akkor maga orvos vagy pszichológus?-kérdem tőle olyan ellenségesen amennyire csak lehetséges .Tényleg nagyon nincs kedvem ehhez a beszélgetéshez.Az elmúlt fél évemet a lányom keresésével töltöttem.Mindenhol keresetem.Bejártam az egész országot és kérdezgettem az emberek ,hogy nem látták -e.Természetesen sehol sem voltak.Külföldön s kerestem ,semmi siker.Tehát jelenleg csak az alkohol és a vagdosás az én mencsvádam.
Az orvos még meg mondta hogy el kell mennem az anti alkeszek gyűlésére.Ah a tudja mikor...menjen ő a szaros gyűlésére ,ha ennyire akar.
Mikor haza értem csak mászkáltam a házban,párszor el mentem Darcy szoba ajtaja előtt amit szik szalaggal "el torlaszoltam".Annyira hiányzik a nevetése,a pici mancsa,mindene hiányzik Darynak.
Amikor meg tudtam hogy bennem van akkor még nem akartam de a terhesség alatt a szívemhez nőtt,és utána is csak még jobban szerettem.És most semmit sem tudok tenni azért ,hogy meg mentsem.Ez olyan szar érzés amit nem lehet le írni vagy szavakba önteni.
Körül belül este 11:30-kor jelzett a telefonom ,hogy SMS-t kaptam .Ki vettem a zsebemből a telefont és le ültem a lépcsőre.Amikor elolvastam benne az a pár szavas üzenetet azt hittem elájulok.Mégis ki akar és miért akar velem találkozni éjfélkor a parkban?
Sípolva vetem a levegőt.Mi van ha Darcy-ról van szó? El kell mennem.
Amijein gyorsan csak tudtam fölkaptam a kabátomat és a cipőmet és kirohantam a házból.
Az utca teljesen ki halt volt míg oda értem-igaz ki járkál este 11:46-kor egy elhagyott parkban-,a parkban sem volt senki.Ez csak valami rossz vicc? 12:00 van és sehol senki.
Ekkor valaki leheletét éreztem meg a fülem mellett.Az illető olyan közel állt hozzám hogy éreztem  a teste melegét és ami még jobban zavart az ágyékát.
Meg akartam fordulni,de le fogott.Mit akar ez tőlem?Nincs pénzem vagy ilyesmi!
ekkor már a félelem és az adrenalin  szintem olyan magasan volt hogy ha nem tartott volna az illető össze estem volna.És mint el maradhatatlan sípoló levegő vételem sem hagyott cserben.Mért vagyok ilyen gyenge?
Végre megtaláltam a hangom és kiabálni kezdtem és vergődni az utóbbit nem sok sikerrel mivel sokkal erősebb volt nálam a fogva tartóm.
-Engedj el!Engedj el!Mi akarsz tőlem?Nincs pénzem!-próbáltam rúgkapálni de semmit sem értem el vele azon kívül ,hogy még jobban szorított az ember.
Be fogta a számat de így is kiabáltam csak épp hatalmas tenyere miatt csak hümmögés hallatszott.
-Kuss!-Rivallt rám .A vér is meg fagyott az ereimben.Reszkettem a félelemtől.A könnyeim is ki buggyantak.Mit akar? Nem volt még elég ,hogy el vette tőlem?Most meg is öl talán,de lehet hogy csak még nagyobb lelki fájdalmat akar okozni.Az lehet ,hogy egy képet akar mutatni a halott Darcy-ról...NEM.Az utóbbi gondolatomat el is hesegettem mert ennek még a gondolatába is bele halok.Istenem,még az is boldoggá tenne ha vele nő föl és rám még csak nem is emlékszik majd,csak legyen boldog és egészséges.
  Ezt a mély és rekedt hangot akárhol föl ismertem volna.
Harry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha szeretnél e-mail értesítőt.

Név

E-mail *

Üzenet *